otherweb4.jpg

ΗΜΕΡΙΔΕΣ

Ημερίδες & Ταχύρυθμα Σεμινάρια σε τομείς δημιοργικότητας

Στο πρόγραμμά μας δημιουργούμε επίσης μια σειρά μονοήμερων σεμιναρίων, τις ‘Δημιουργικές ημερίδες’, και ταχύρυθμα προγράμματα. Συνειδητοποιώντας τον ελάχιστο χρόνο που συχνά διαθέτουν οι επαγγελματίες σήμερα, οι ημερίδες και τα ταχύρυθμα σεμινάρια έχουν σαν στόχο να παρέχουν συνοπτικές και ουσιαστικές παράλληλα γνώσεις σε εξειδικευμένη θεματολογία.

ΗΜΕΡΙΔΑ 1&2

Οι νέες τάσεις στη Βιτρίνα και το Visual Merchandising για τον Χειμώνα 2018/19. ΜΕΡΟΣ Α. Home Deco, ΜΕΡΟΣ Β. Fashion

 Το πρόγραμμα αυτό ασχολείται με τις τάσεις στο στήσιμο της βιτρίνας για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2018/19 και χωρίζεται σε 2 ημερίδες: Α. την ημερίδα που αφορά προϊόντα Διακόσμησης σπιτιού – Home Deco, Β. Την ημερίδα που αφορά προϊόντα Fashion (ρούχα, υποδήματα, αξεσουάρ, κοσμήματα, καλλυντικά κα.)  

Όπως τα προϊόντα, έτσι και τα μηνύματα που αναδεικνύονται μέσα από τους τρόπους προβολής αυτών, αλλάζουν ανά σεζόν. Οι νέες τάσεις στο στήσιμο της βιτρίνας και την προβολή των προϊόντων επηρεάζονται και εμπνέονται όχι μόνο από την εποχή, αλλά και από πολλά συμπληρωματικά στοιχεία που έχουν να κάνουν με την ψυχολογία του πελάτη, αλλά και με τη διαφορετικότητα του ‘φέτος σε σύγκριση με το πέρυσι’. Στις δύο αυτές ημερίδες αναλύουμε τη συμπεριφορά του καταναλωτή, τις ανάγκες του και νέες επιθυμίες του για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2018/19, σε προϊόντα μόδας και οικιακού εξοπλισμού. Ασχολούμαστε με τα χρώματα και τους στυλιστικούς συνδυασμούς προϊόντων, αλλά και τους τρόπους ανάδειξης αυτών μέσα από τη σύνθεση, τις θεματικές προτάσεις και τα μικρο-σκηνικά, όπως και τα προπς, τον εξοπλισμό και τις ιδέες γραφιστικής που τα συνοδεύουν για να προβάλουν το κατάλληλο μήνυμα.

Ημέρα Διεξαγωγής: ΜΕΡΟΣ Α (Home Deco): Δευτέρα 1 Οκτωβρίου, Ώρα: 4.30-9.30μμ. ΜΕΡΟΣ Β (Fashion): Τετάρτη 3 Οκτωβρίου, Ώρα: 4.30-9.30μμ, Κόστος για ΜΕΡΟΣ Α ή Β: 60 Eυρώ (50 Ευρώ για τους παλιούς μαθητές μας και για διπλή εγγραφή). Κόστος για ΜΕΡΟΣ Α και Β: 80 Eυρώ

ΗΜΕΡΙΔΑ 3

Οι νέες τάσεις Interior Styling & Χρωματικών συνδυασμών 2019/20 (Κατοικία – Επαγγελματικοί/Κοινωνικοί χώροι)

 Η ημερίδα αυτή ασχολείται με τις νέες τάσεις διακόσμησης και Interior styling, αναλύοντας τις τάσεις σε χρώματα, υφές, υλικά, γραμμές επίπλων έτσι όπως παρουσιάζονται από τους σημαντικούς προγνώστες τάσεων και από διαφορετικές πηγές ενημέρωσης (περιοδικά, άρθρα, διεθνείς οργανισμούς, εκθέσεις). Στόχος δεν είναι μόνο η ενημέρωση και η ‘τυφλή’ απομίμηση των στοιχείων που παρουσιάζουν οι προγνώστες μέσα από τις ιδέες και προτάσεις τους, αλλά η κατανόηση του ‘γιατί’ προβάλλονται οι συγκεκριμένες τάσεις, ψυχολογώντας τη συμπεριφορά του ανθρώπου στο χώρο (πελάτη/καταναλωτή) και προσαρμόζοντας τις τάσεις στα τοπικά δεδομένα αλλά και στο δικό μας ρόλο (ως ιδιώτες και επαγγελματίες) σε σχέση με αυτές. Η ανάλυση των τάσεων μέσα από διαφορετικές πηγές ενημέρωσης έχει σαν στόχο να βοηθήσει τον κάθε μαθητή στη δημιουργία μιας δικής του σχέσης με αυτές και έτσι να τον εμπνεύσει στη δημιουργία της δικής του σύνθεσης χρωμάτων, υλικών, υφών και μορφών. Η ημερίδα αυτή μπορεί να βοηθήσει επαγγελματίες από τους τομείς του design, της αρχιτεκτονικής και της διακόσμησης, του interior styling, των visual merchandising και visual communication (εφαρμογή γραφιστικής), όπως και από τους τομείς του εμπορίου, του στολισμού εκδηλώσεων και τη χειροτεχνία. Μπορεί επίσης να φανεί χρήσιμη σε μαθητές μας που έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια μας στο παρελθόν και θα ήθελα να ανανεώσουν τις γνώσεις τους στις σύγχρονες τάσεις και στην εφαρμογή αυτών στη διακόσμηση και το χώρο.

Ημέρα Διεξαγωγής: Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018 Ώρα: 11.00-5.00μμ, Κόστος: 60 Eυρώ (50 Ευρώ για τους παλιούς μαθητές μας και για όσους παρακολουθήσουν και άλλη ημερίδα από το πρόγραμμά μας ‘Δημιουργικές ημερίδες’, μέσα στο 2018).

ΗΜΕΡΙΔΑ 4

Fashion Styling – Οι νέες τάσεις Μόδας & Χρωματικών Συνδυασμών 2019/20.

 Το σεμινάριο αυτό συνδέει το κομμάτι της μόδας με τις τάσεις πρόγνωσης χρωματικών και στυλιστικών συνδυασμών για το 2019/20, σύμφωνα με αναγνωρισμένους οίκους πρόγνωσης αλλά και με νέες εφαρμογές και προτάσεις στη βιτρίνα, τα showrooms, τα media και τα social media. Η μόδα, ανάλογα με τις τάσεις (trends) και τις ανάγκες της κάθε εποχής αλλά και την καταναλωτική συμπεριφορά του πελάτη συνδέεται, άμεσα με τη βιομηχανία της μόδας, το μάρκετινγκ, και την ανάλυση της ψυχολογίας του καταναλωτή. Η τάση της μόδας είναι πολύπλευρη, πάντα έτοιμη να προσαρμοστεί σε διαφορετικούς ρόλους, πρότυπα και εικόνες, αλλά και αλλαγές στο παγκόσμιο και τοπικό κοινωνικοπολιτικό σκηνικό που μας επηρεάζουν. Παράλληλα οι τάσεις θυμούνται παλαιότερα στοιχεία και πρότυπα, νοσταλγώντας το παλιό, με νέους τρόπους. Το σεμινάριο ασχολείται με τις νέες τάσεις συνδυασμών για το 2019 και 2020 και τη σχέση αυτών με τη επαναφορά παλαιότερων στυλ αλλά και με νέες δραστηριότητες, συνήθειες και αντιλήψεις ζωής (lifestyles). Καλύπτει τομείς του ρούχου, αξεσουάρ και cosmetics για τις σεζόν του Χειμώνα και Καλοκαιριού μέχρι το Καλοκαίρι του 2020. Η ημερίδα αυτή μπορεί να βοηθήσει επαγγελματίες από τους τομείς της μόδας, του fashion styling και του image making, όπως και από τους τομείς του εμπορίου, της βιτρίνας, του visual merchandising και των social media (bloggers). Μπορεί επίσης να φανεί χρήσιμη σε μαθητές μας που έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια μας στο παρελθόν και θα ήθελαν να ανανεώσουν τις γνώσεις τους στις σύγχρονες τάσεις του fashion styling ως προς την εικόνα και την προβολή.

Ημέρα Διεξαγωγής: Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018 Ώρα: 11.00-5.00μμ, Κόστος: 60 Eυρώ (50 Ευρώ για τους παλιούς μαθητές μας και για όσους παρακολουθήσουν και άλλη ημερίδα από το πρόγραμμά μας ‘Δημιουργικές ημερίδες’, μέσα στο 2018).

ΗΜΕΡΙΔΑ 5

Ασκήσεις Δημιουργικότητας - Τεχνικές έμπνευσης και μέθοδοι οργάνωσης της δημιουργικής σκέψης.

Η περιορισμένη φαντασία, το ‘μπλοκάρισμα’, η αδράνεια, η έλλειψη πλάνου και στόχων μπορούν να αποτελέσουν εμπόδια στην ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης,
αλλά και ‘παγίδες’ στην ψυχολογία του δημιουργού. Η δημιουργική σκέψη (από την έμπνευση, στη μεθόδευση νέων ιδεών και στην εφαρμογή τους) είναι κάτι που συνεχώς πρέπει να καλλιεργείται και να ανανεώνεται. Η ημερίδα αυτή περνάει από μια σειρά ασκήσεων που σαν στόχο έχουν την συνειδητοποίηση της ταυτότητάς και της διαφορετικότητας μας στο ρόλο του δημιουργού. Η δημιουργική σκέψη συνδέεται άμεσα με τις προσωπικές μας αντιλήψεις ‘του πρωτότυπου, του καινοτόμου και του ωραίου’. Το πρωτότυπο, το καινοτόμο και το ωραίο συνδέονται με τις ανάγκες μας και τα πρότυπά μας μέσα στο χρόνο, τα οποία επίσης αλλάζουν. Η ημερίδα αυτή έχει σαν στόχο να λειτουργήσει ως ‘καθρέπτης’ συνειδητοποίησης των προσωπικών μας αντιλήψεων, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τα πιθανά διαφορετικά συμπεράσματα άλλων συμμαθητών. Η ημερίδα αυτή βασίζεται σε μια σειρά από ασκήσεις πάνω σε μεθοδολογίες έμπνευσης, εφαρμογής και τεκμηρίωσης ιδεών. Ενδιαφέρει και είναι χρήσιμο για όσους προέρχονται από δημιουργικούς τομείς, (design, εφαρμοσμένες τέχνες, χειροτεχνία), σε ελεύθερους επαγγελματίες αλλά και σε όσους βρίσκονται σε διαδικασία αξιολόγησης του έργου τους (πχ συνεντεύξεις), στην ανάλυση των στόχων και προσδοκιών τους, αλλά και στην τεκμηρίωση των ιδεών τους με κατάλληλα επιχειρήματα. Στόχος μας είναι στο τέλος ο κάθε μαθητής να μπορεί να συνειδητοποιήσει την δική του θέση ως προς το ‘πρωτότυπο’ και να μπορεί να παρουσιάσει τη διαδρομή της δημιουργικής του σκέψης που τον οδηγεί από την ‘ιδέα κλειδί’ στην πρόταση και επικοινωνία της ιδέας του.

Ημέρα Διεξαγωγής: Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018,  Ώρα: 11.00-5.00μμ, Κόστος: 60 Eυρώ (50 Ευρώ για τους παλιούς μαθητές μας και για όσους παρακολουθήσουν και άλλη ημερίδα από το πρόγραμμά μας ‘Δημιουργικές ημερίδες’, μέσα στο 2018).

ΗΜΕΡΙΔΑ 5

Δημιουργία ‘Εμπειριών και Διαδρομών συναισθημάτων’ στο σχεδιασμό χώρων  (Experience Design – Emotional Journeys)

 Το πλάνο, η κάτοψη και η διαδρομή σε ένα χώρο συνήθως είναι αποτέλεσμα της μελέτης των λειτουργιών και της εργονομίας του χώρου, όπως ορίζει η αρχιτεκτονική μελέτη. Παράλληλα όμως με το λειτουργικό πλάνο υπάρχει το πλάνο ‘συναισθημάτων και εμπειριών’ μέσα από οπτικές διαδρομές και κινήσεις στο χώρο. Σήμερα ο σχεδιασμός ‘εμπειριών’ (experience design) και ‘διαδρομών συναισθημάτων’ (emotional journeys) αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στη διαμόρφωση χώρων, ιδιαίτερα εάν οι χώροι αυτοί βασίζονται αρκετά στη συναισθηματική εμπειρία (εκθέσεις, καταστήματα, ξενοδοχεία, μπαρ, εστιατόρια, εκδηλώσεις κλπ). Το πλάνο συναισθημάτων μέσα σε ένα χώρο συναντά το λειτουργικό πλάνο (τις ανάγκες του χώρου) και μέσα από τα δύο πλάνα ο διαμορφωτής χώρων αναζητά τα εργαλεία (tools) διαμόρφωσης του χώρου. Τα εργαλεία αυτά μπορεί να είναι τα χρώματα, τα υλικά, τα έπιπλα, εφαρμογές γραφιστικής κα. Το σεμινάριο αυτό ασχολείται με τη μεθοδολογία ‘σχεδιασμού και δημιουργίας εμπειριών’ στο χώρο, μέσα από τη θεωρία και μια σειρά παραδειγμάτων σχεδιασμού. Ο κάθε μαθητής παίρνει μέρος σε μια σειρά σύντομων προτάσεων σχεδιασμού ‘πλάνων συναισθηματικών εμπειριών’ ανακαλύπτοντας τη σχέση πρότασης/ιδεάς και συναισθήματος. Η μεθοδολογία αυτή αποτελεί ένα διαφορετικό τρόπο προσέγγισης του χώρου και απευθύνεται σε διαμορφωτές χώρων, αρχιτέκτονες, διακοσμητές, designers, στυλίστες, διοργανωτές εκδηλώσεων και εκθέσεων.

Ημέρα Διεξαγωγής: Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018,  Ώρα: 11.00-5.00μμ, Κόστος: 60 Eυρώ (50 Ευρώ για τους παλιούς μαθητές μας και για όσους παρακολουθήσουν και άλλη ημερίδα από το πρόγραμμά μας ‘Δημιουργικές ημερίδες’, μέσα στο 2018).

otherweb2.jpg

ΤΑΧΥΡΥΘΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Οπτική Επικοινωνία. Προβολή και διαφήμιση μέσα από την εικόνα και το κείμενο

Στις ημέρες μας ο συνδυασμός εικόνων και κειμένων προσφέρει τη δυνατότητα σε ανθρώπους του δημιουργικού τομέα να προβάλουν το έργο τους μέσα από τα social media και να ανακαλύψουν ένα νέο κοινό, γεωγραφικά κοντινό ή πιο μακρινό. Η επικοινωνία εικόνων και μηνυμάτων μέσα από τον ψηφιακό κόσμο (το facebook και το instagram) έχει γίνει ένας τρόπος καθημερινής προβολής αλλά και αφήγησης της ροής του δημιουργικού έργου του δημιουργού. Η γλώσσα προβολής μέσα από τα social media μπορεί να είναι λιγότερο επίσημη και πιο αυθόρμητη, αλλά παράλληλα πιο άμεση και γρήγορη επικοινωνιακά, σε σύγκριση με τις εικόνες και τα κείμενα μιας επίσημης ιστοσελίδας. Αντικείμενο αυτού του σύντομου σεμιναρίου αποτελεί η ανάλυση και κατανόηση των τρόπων με τους οποίους μπορούμε να επικοινωνήσουμε μια ιδέα ή μια μικρή καμπάνια, μέσα από τη σύνθεση εικόνων, τη γραφιστική γλώσσα και το κειμένο, με στόχο την προβολή της από το facebook ή το instagram. Σκοπός στο τέλος του σεμιναρίου αποτελεί η δημιουργία μιας μικρής καμπάνιας (έτοιμης για προβολή από τα social media facebook/instagram) όπου κείμενο, λέξεις κλειδιά, γραφιστική και εικόνες ενώνονται προκειμένου να επικοινωνήσουν μια κεντρική ιδέα και αισθητική. Το σεμινάριο είναι θεωρητικό βασισμένο σε ανάλυση επιτυχημένων παραδειγμάτων, αλλά και πρακτικό, αναλύοντας τρόπους γραφής και αφήγησης, όπως και τρόπους προβολής μια ιδέας και επεξεργασίας μιας εικόνας, χρήσης της κατάλληλης γραμματοσειράς και χρωμάτων γραφιστικής σύνθεσης.  Οι μαθητές θα πρέπει να φέρουν μαζί τους βοηθητικά μέσα και εργαλεία που αφορούν τη δουλειά τους και θα έχουν τη δυνατότητα να φωτογραφίσουν τα προϊόντα/χειροτεχνίες τους στο χώρο, με φωτογραφική μηχανή που διαθέτει το εργαστήριο.

Έναρξη: Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018 και για 3 συνεχόμενες Δευτέρες. Διάρκεια: 5/11/18 – 19/11/18  Ώρες: 6.15-9.15μμ Σύνολο ωρών: 9, Κόστος: 120 Eυρώ. (100 Ευρώ για τους παλιούς μαθητές μας, για φοιτητές/ανέργους και για 2 ή παραπάνω εγγραφές).