isall5.jpg

INTERIOR STYLING

Χρωματολογία Χώρου & Σύγχρονες Τάσεις

Στον τομέα αυτόν το πρόγράμμά μας διαθέτει ένα εξάμηνο σεμινάριο το οποίο χωρίζεται σε 3 κύριες ενότητες προσφέροντας τη δυνατότητα στο μαθητή να παρακολουθήσει ξεχωριστά την κάθε ενότητα ή και τις 3 διευρύνοντας τις γνώσεις του στη χρωματολογία και το styling. Υπάρχουν επίσης Ημερίδες και ταχύρυθμα σεμινάρια τα οποία μπορείτε να βρείτε στη σελίδα ΗΜΕΡΙΔΕΣ.

Το πρόγραμμά μας λειτουργεί από το 2008, πρωτοξεκινώντας το σεμινάριο Interior Styling/Χρωματολογία στην Ελλάδα και έχοντας εκπαιδεύσει έναν μεγάλο αριθμό επαγγελματιών και μέλη εταιριών. Η ύλη μας κάθε χρόνο προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα, νέα παραδείγματα και νέες τάσεις interior styling.

Τα σεμινάριά μας είναι για επαγγελματίες στον τομέα της διαμόρφωσης εσωτερικών χώρων και styling, όπως διακοσμητές, αρχιτέκτονες, μηχανικούς, κατασκευαστές, designers και στυλίστες, όπως και επαγγελματίες από τον χώρο του εμπορίου, της έκθεσης και προβολής αντικειμένων & προϊόντων οικιακού εξοπλισμού, αλλά και εικαστικούς και φίλους της διακόσμησης και του styling. 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 6 ΜΗΝΩΝ

Έναρξη: Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018 και κάθε Πέμπτη, Ώρα: 6.15 - 9.00 μμ, Διάρκεια: 11/10/18-14/3/19 (ΕΝΟΤΗΤΑ Α: 11/10/18 - 22/11/18, ΕΝΟΤΗΤΑ Β: 29/11/18-24/1/19, ΕΝΟΤΗΤΑ Γ: 31/1/19-14/3/19)  Σύνολο μαθημάτων: 21, Σύνολο ωρών: 57, Κόστος: (ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α + Β + Γ): 360 Eυρώ. Μεμονωμένα η κάθε ΕΝΟΤΗΤΑ (19 ώρες) Κόστος: 140 Eυρώ (120 Ευρώ για τους παλιούς μαθητές μας, για φοιτητές/ανέργους και για 2 ή παραπάνω εγγραφές).

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ένας Γάλλος θεωρητικός είχε χαρακτηρίσει τον Interior Stylist ως ‘μηχανικό της ατμόσφαιρας’. Στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι η ενίσχυση των γνώσεων όσων ασχολούνται με τη διαμόρφωση χώρων και την επιλογή στοιχείων του χώρου (από υλικά, χρώματα μέχρι έπιπλα και αξεσουάρ) στο να δώσουν μια ιδιαίτερη στυλιστική ταυτότητα, στο χώρο που σχεδιάζουν ή συνθέτουν. Σκοπός αυτού του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση του μαθητή πάνω στις σύγχρονες τάσεις και τα στυλ διακόσμησης, αλλά και η κατεύθυνσή του σε μια σωστή ‘mix & match’ επιλογή στοιχείων ενός επαγγελματικού χώρου ή μιας κατοικίας.  Επιθυμία μας είναι ο κάθε μαθητής να ανακαλύψει, μέσα από τις επιλογές του, τη δική του στυλιστική ταυτότητα, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα, την πρωτοτυπία στη σκέψη, την προσωπική έκφραση αλλά και την ανάγκη για ‘διαφορετικότητα’. Επίσης να ανακαλύψει τον κόσμο των χρωματικών τάσεων, μέσα από γνώσεις που θα του δώσουμε που θα τον βοηθήσουν να βρίσκεται ένα βήμα πιο μπροστά στην αγορά. Για το 2019/20 κάποιες τάσεις μιλούν για παλέττες ώριμων χρωμάτων που μας συνδέουν στυλιστικά με συγκεκριμένες ιστορικές περιόδους. Κάποιες άλλες τάσεις ενισχύουν πιο αυθόρμητες ενέργειές μας όπως του ‘μοιράζομαι’, εμπνευσμένες από αποχρώσεις φρούτων και λαχανικών που μας συνδέουν με την υγιεινή διατρόφη και παράλληλα τρόπο ζωής.

 φωτογραφίες από εργασίες μαθητών μας

φωτογραφίες από εργασίες μαθητών μας

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Το σεμινάριο είναι θεωρητικό και πρακτικό και συνδυάζει γνώσεις από τους τομείς interior styling, διακόσμηση/διαμόρφωση κατοικίας και επαγγελματικών χώρων, χρωματολογίας, παρουσίασης και οπτικής επικοινωνίας ιδεών. Γίνονται ασκήσεις πάνω στους στυλιστικούς και χρωματικούς συνδυασμούς μέσω mood boards και sample boards, collage, floor collage, 3-D παρουσιάσεις, ασκήσεις μεθόδου NCS, όπως και ολοκληρωμένες προτάσεις προβολής σε πραγματική κλίμακα.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Το σεμινάριο χωρίζεται σε 3 κύριες ενότητες προσφέροντας τη δυνατότητα στο μαθητή να παρακολουθήσει ξεχωριστά την κάθε ενότητα ή και τις 3, διευρύνοντας τις γνώσεις του στο interior styling.

Α. Στην Ενότητα αυτή προσφέρεται ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο γνώσεων ως προς τις τεχνικές προβολής προϊόντων και τις μεθόδους σύνθεσης στη βιτρίνα και το εσωτερικό του καταστήματος, εξετάζοντας ‘ποιος είναι ο πελάτης του σήμερα’ και ‘πως επικοινωνώ μαζί του οπτικά’. Για αυτό το λόγο εξετάζουμε εκτός από τους κανόνες σύνθεσης και προώθησης, τους κανόνες χρωματολογίας και τις τάσεις στυλστικών συνδυασμών (για το 2019/20), όπως και τη σχέση χώρου με τα 3-διάστα αντικείμενα, τη γραφιστική και τα σκηνικά στοιχεία (προπς). Ο κάθε μαθητής αναπτύσει τις δικές του μεθόδους ‘εφήμερης κατασκευής’ και πως με απλά υλικά μπορεί να δώσει πρωτότυπες και σωστές λύσεις αναδεικνύοντας την αισθητική του προϊόντος, αλλά και την ταυτότητα που το αναδεικνύει. Γίνονται ασκήσεις πάνω στις τεχνικές προβολής, mood boards χρωματικών συνδυασμών και στυλιστικών συνδυασμών, όπως και μια ολοκληρωμένες προτάσεις προβολής σε πραγματική κλίμακα.

 φωτογραφίες από εργασίες μαθητών μας

φωτογραφίες από εργασίες μαθητών μας

Β. Στην Ενότητα αυτή δίνεται έμφαση στις μεθόδους ομαδοποίησης των προϊόντων μέσα στο χώρο αλλά και στους τρόπους ανάδειξης της γκάμας προϊόντων και των εμπορικών μηνυμάτων μέσα σε αυτόν. Αναλύεται ο χώρος ως μια συναισθηματική εμπειρία, όπου η αρχιτεκτονική του χώρου, η επίπλωση, η σήμανση και ο τρόπος παρουσίασης των προϊόντων στο σύνολο τους παίζουν καθοριστικό ρόλο. Μαθαίνουμε τη μεθοδολογία διαμόρφωσης του εμπορικού πλάνου (layout - floor plan) μέσα από γωνιές προβολής και σημεία εστίασης (focal points). Γίνονται ασκήσεις ομαδοποίησης προϊόντων, πλάνου χώρου, (κύριων υπηρεσιών και λειτουργιών), και προτάσεων εσωτερικών σημείων προβολής.

 φωτογραφίες από εργασίες μαθητών μας

φωτογραφίες από εργασίες μαθητών μας

Γ. Η Ενότητα αυτή συνδέει το κομμάτι της μόδας και των τελευταίων τάσεων μόδας με το Retail Marketing, τους εμπορικούς στόχους και έναν από τους κύριους χώρους προβολής, τη βιτρίνα. Το σύγχρονο σκηνικό μόδας, που είναι η βιτρίνα, έχει κάθε εποχή και για κάθε μαγαζί (ή brand) μια διαφορετική ιστορία να πει. Το αποτέλεσμα μιας κούκλας βιτρίνας (mannequin) είναι παράλληλα και μεταφορά σε μια στιγμιαία πραγματικότητα όπου προϊόντα και props γίνονται πρωταγωνιστές σε ένα σύγχρονο σκηνικό. Γίνονται ασκήσεις συνδυαστικών προτάσεων μόδας μέσα από mood boards αλλά και μια ολοκληρωμένη πρόταση styling σε κούκλα, επιλέγοντας εκτός από το συνδυασμό ρούχων και αξεσουάρ, το κατάλληλο φόντο και προπς.

isall3.jpg

ΕΓΓΡΑΦΗ - ΔΙΔΑΚΤΡΑ

Υπάρχει δυνατότητα εξόφλησης των διδάκτρων τμηματικά μέχρι την ολοκλήρωση του κάθε προγράμματος/ενότητας, όπως και η πληρωμή με κάρτα (POS). 

Στην περίπτωση που θα θέλατε να κάνετε εγγραφή  στο σεμινάριο αυτό ή σε κάποιο άλλο πρόγραμμα μας, μπορείτε να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής (πατώντας στο) ΕΓΓΡΑΦΗ 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το εργαστήριο λειτουργεί ως ‘Κέντρο Δια Βίου Μάθησης 1’ πιστοποιημένο από τον ΕΟΠΠΕΠ (Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων) με Αρ Πιστοπ. 2101053. Δίνεται Βεβαίωση Παρακολούθησης ‘Δια Βίου Μάθησης 1’- ΕΟΠΠΕΠ.

Τα προγράμματα μας είναι τα πρωτότυπα και διεξάγονται για 10η χρονιά στο χώρο μας. Για το λόγο αυτό θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή σας σε πιθανές αντιγραφές, που συχνά διαπιστώνουμε.