b2bweb5.jpg

CUSTOMISED 

 Προγραμμάτα Σχεδιασμένα για τις Ανάγκες Εταιρειών

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ 

Στα  προγράμματά μας έχουμε πολύ συχνά φιλοξενήσει διακοσμητές και υπεύθυνους πωλήσεων και διακόσμησης από πολλές αξιόλογες τεχνικές εταιρείες και εταιρείες εμπορίου όπως των Oxford Company, Attica stores, Benetton, H&M, Zara, Tally Weijl, Brooks Brothers, Gim SA, ΙΩΝΙΑ, Zara Home, Alouette, Asset Interiors, Γρηγόρης μικρογεύματα, Five Elements κα. Έχουμε επίσης συνεργαστεί μέσω εκπαιδεύσεων με τα μέλη τεχνικών εταιρειών, όπως ΜΑΜΑ Project, Morpho  κατασκευαστική κα. Παράλληλα όμως έχουμε αναλάβει τον σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων προσαρμοσμένων στις ανάγκες επιχειρήσεων, όπως στις περιπτώσεις των εταιρειών ΚΑΥΚΑΣ, Coco-mat, VECHRO, Swarovski, Πριγκιπώ, BIC, Philip Martins, Celestino, MED κα. 

Έχουμε επίσης λάβει μέρος σε δράσεις/εκδηλώσεις εταιρειών, όπως των Hugo Boss, Skywalker, Praktiker, Τρακαδάς κα., με το σχεδιασμό παρουσιάσεων προσαρμοσμένων στο αντικείμενο της δράσης/εκδήλωσης. 

ΤΥΠΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

Τα σεμινάριά μας ανανεώνονται ανά 6-μηνο, Σεπτέμβριο και Ιανουάριο της κάθε χρονιάς. Υπάρχει η δυνατότητα ένταξης μελών εταιρειών στον κύκλο σεμιναρίων που τρέχουν ανά 6-μηνο, στους παρακάτω τομείς:

- Interior Styling/Χρωματολογία/Τάσεις Διακόσμησης

- Visual Merchandising/Διακόσμηση Καταστήματος/Βιτρίνα

- Fashion Styling/Image Making/Τάσεις Μόδας

- Event Styling/Διακόσμηση Εκδηλώσεων

- Ημερίδες Δημιουργικότητας

- Ημερίδες τάσεων στη Μόδα και Διακόσμηση

(Δείτε το αναλυτικό PDF του προγράμματος μας για το ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ/ΧΕΙΜΩΝΑ 2018/19)

ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ

Υπάρχει η δυνατότητα σχεδιασμού και προσαρμογής εκπαιδευτικών προγραμμάτων στις ανάγκες της κάθε εταιρείας. Το αντικείμενο εκπαίδευσης μπορεί να  αναφερθεί στην εξής θεματολογία:

- Τάσεις Διακόσμησης (18-24 μήνες πιο μπροστά, σύμφωνα με τις προγνώσεις αναγνωρισμένων οίκων).

-  Τάσεις Μόδας και Βιτρίνας (18-24 μήνες πιο μπροστά, σύμφωνα με τις προγνώσεις αναγνωρισμένων οίκων).

- Κανόνες Χρωματολογίας και χρωματικών συνδυασμών σε χώρους (κατοικίες, επαγγελματικούς, ξενοδοχεία, εμπορικούς χώρους).

- Τεχνικές προβολής και Διακόσμησης Καταστήματος. Τάσεις Visual Merchandising.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Πιστεύουμε σε τεχνικές εκπαίδευσης καταιγισμού ιδεών (brain storming) που εμπνέουν και φέρνουν την ομάδα εκπαιδευομένων πιο κοντά. Επίσης θεωρούμε οτι η δημιουργικότητα πρέπει να συναντά τη γνώση και να φρεσκάρεται. Με τον τρόπο αυτόν όταν οι εκπαιδευόμενοι αποκτούν νέες γνώσεις και δεξιότητες και τις εφαρμόζουν σε πρακτικό επίπεδο, αποκτούν την αυτοπεποίθηση ανάδειξης του καινοτόμου και του πρωτότυπου. 

 (φωτογραφίες από ασκήσεις μαθητών μας)

(φωτογραφίες από ασκήσεις μαθητών μας)

MOOD/SAMPLE BOARDS

Μέσω των Πινάκων αίσθησης - Moodboards/Sampleboards και των Κολλάζ, ο εκπαιδευόμενος έρχεται κοντά σε υφές, χρώματα, υλικά, γραμμές και φόρμες από τον τομέα του, δημιουργώντας συνδυασμούς που εκφράζουν την τάση της κάθε εποχής, αλλά και τις προτιμήσεις διαφορετικών target groups. Μέσα από την επιλογή του ο εκπαιδευόμενος δημιουργεί μια ισορροπία σε ποσότητες, αλλά και σε συναισθήματα που η κάθε υφή ή το κάθε χρώμα μπορούν να προβαλουν και να εκφράσουν. Πριν την έναρξη των μαθημάτων, μπορεί να γίνει μια συζήτηση σχετικά με τις ανάγκες της τρέχουσας καμπάνιας της επιχείρησης.

 

ΣΤΗΣΙΜΑΤΑ

Μέσα από στησίματα σε πραγματική κλίμακα 1/1, ο εκπαιδευόμενος πειραματίζεται και παίρνει μέρος σε ένα παιχνίδι συνδυασμών, ανακαλύπτοντας τις σχέσεις χρωμάτων, όγκων και υφών/υλικών. Μέσα από καθοδήγηση, βρίσκει εναλλακτικές προτάσεις και προσαρμόζει το τελικό κάδρο σύνθεσης στις αναλογίες και τους όγκους που αρμόζουν. Τα στησίματα βοηθούν επιχειρήσεις σχετικές με την προβολή, την έκθεση, την διαμόρφωση εμπορικών και επαγγελματικών χώρων, όπως και χώρων που αναζητούν μια νέα ταυτότητα. Επίσης τον τομέα της βιτρίνα, όπου οι εφαρμογές μπορούν να γίνουν και μέσα στο χώρο της επιχείρησης.

b2bweb3.jpg

ΕΙΣΗΓΗΣΗ

Η εισήγηση και εκπαίδευση γίνεται από πιστοποιημένο εισηγητή από τον ΕΟΠΠΕΠ στην εκπαίδευση ενηλίκων, με προγράμματα και μεθόδους εκπαίδευσης που έχουν εξεταστεί και αξιολογηθεί. Ανάλογα με το αντικείμενο της εκπαίδευσης, μπορεί να υπάρξει συνεργασία με εξωτερικούς επίσης συνεργάτες, αναγνωρισμένοι στο χώρο.

Ο εισηγητής διαθέτει αρ. μητρώου ΛΑΕΚ 0,45%, για πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης εργαζομένων, στον οποίο μπορεί να αναφερθεί, ύστερα από αίτηση της εταιρείας.