vmall1.jpg

VISUAL MERCHANDISING

Τεχνικές προβολής - Διακόσμηση Κατaστήματος - Fashion Styling

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ONLINE & ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ

Το πρόγραμμά μας λειτουργεί από το 2008, πρωτοξεκινώντας το σεμινάριο Visual Merchandising στην Ελλάδα και έχοντας εκπαιδεύσει έναν μεγάλο αριθμό επαγγελματιών και μέλη εταιριών (όπως Mavriki & Co, Cocomat, Γρηγόρης Μικρογεύματα, Πριγκιπώ, Philip Martins, BIC, Celestino, MED, Alouette, Oxford Company) αλλά και προσωπικό από τα καταστήματα Attica stores, Benetton, H&M, Zara, Tally Weijl, Massimo Dutti, Brooks Brothers, Gim SA, ΙΩΝΙΑ, Zara Home, Asset Interiors κα. Η ύλη μας κάθε χρόνο προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα, νέα παραδείγματα και νέες τάσεις styling. Από το 2020 το πρόγραμμά μας έχει μεθοδολογικά προσαρμοστεί να γίνεται και Online διευκολύνοντας όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα εξ αποστάσεως.

Το σεμινάριο αυτό είναι για επαγγελματίες στον τομέα του εμπορίου, της εσωτερικής διαμόρφωσης εμπορικών χώρων, της έκθεσης και προβολής αντικειμένων & προϊόντων. Είναι θεωρητικό και πρακτικό και συνδυάζει γνώσεις από τους τομείς interior design, interior styling (διακόσμηση/διαμόρφωση καταστημάτων), space planning (εργονομία χώρου καταστήματος), visual merchandising (οπτική επικοινωνία), visual communication (εφαρμογή γραφιστικής στον εμπορικό χώρο), fashion styling (μόδα & τάσεις) και βιτρίνα (εξοπλισμός κούκλας, φόντο, προπς).

ONLINE ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Visual Merchandising: Προβολή προϊόντων και υπηρεσιών – Οργάνωση & Διακόσμηση Καταστήματος - Fashion Styling,

(8 ΜΗΝΟ - ONLINE)

Έναρξη: (σύντομα θα ανακοινωθεί νέα ημερομηνία)

ΔΙΔΑΚΤΡΑ

Τα δίδακτρα αφορούν 2 διαφορετικούς τρόπους τιμολόγησης. ΙΔΙΩΤΕΣ στους οποίους εκδίδεται απόδειξη και ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ (από σχετικό με το σεμινάριο τομέα) στους οποίους εκδίδεται τιμολόγιο. Ύστερα από μια προκαταβολή μετά την εγγραφή και λίγο πριν το ξεκίνημα των μαθημάτων, υπάρχει δυνατότητα εξόφλησης των διδάκτρων τμηματικά (ανά μήνα ή ανά ενότητα), με εξόφληση σε δόσεις, οι οποίες ορίζονται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες πριν την ολοκλήρωση της κάθε ενότητας. Η πληρωμή γίνεται μέσω κατάθεσης.

ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΩΝ (ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α + Β + Γ): 465 Eυρώ. Δηλαδή, 155 Ευρώ για την κάθε Ενότητα. ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΙΔΙΩΤΩΝ (ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α + Β + Γ): 420 Eυρώ. Δηλαδή, 140 Ευρώ για την κάθε Ενότητα. (παλιοί μαθητές μας, φοιτητές/άνεργοι και για 1+ εγγραφές στο ίδιο σεμινάριο).

ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ (ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α + Β + Γ): 375 Eυρώ. Δηλαδή, 125 Ευρώ για την κάθε Ενότητα. ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ (ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α + Β + Γ): 345 Eυρώ. Δηλαδή, 115 Ευρώ για την κάθε Ενότητα. (παλιοί μαθητές μας και για 1+ εγγραφές στο ίδιο σεμινάριο).

Μπορείτε να συμπληρώσετε την αίτηση ενδιαφέροντος, πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο, και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, με περισσότερες πληροφορίες:

ΑΙΤΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

σκίτσο και συνθέσεις από τη μαθήτρια Στέλλα Μ. από το μικτό σεμινάριο

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σκοπός του σεμιναρίου αυτού είναι να αναλύσει τους διαφορετικούς ρόλους του Visual Merchandiser, ανεξάρτητα εάν αυτός είναι ευρύς ή πιο συγκεκριμένος, πολλές φορές συνδεόμενος και με άλλες κοντινές ειδικότητες, όπως την αρχιτεκτονική, τη διακόσμηση, τα social media, τη γραφιστική, το interior styling και το fashion styling. Αναφέρεται στο ρόλο του Visual Merchandiser ως freelancer, αλλά και ως μέλους μιας ομάδας (εταιρείας).

ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ – ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο αυτό είναι για επαγγελματίες στον τομέα του εμπορίου, της εσωτερικής διαμόρφωσης εμπορικών χώρων, της έκθεσης και προβολής αντικειμένων & προϊόντων. Είναι θεωρητικό και πρακτικό και συνδυάζει γνώσεις από τους τομείς visual merchandising & communication, retail, sales & marketing, branding, interior design & styling και space planning.

ΕΠΙΠΕΔΟ: (Μεσαίο-αρκετά εξειδικευμένο) Βοηθάει εάν ο μαθητής έχει μια άνεση στη χρήστη υπολογιστών και στη διαδικτυακή επικοινωνία, αν και πριν την έναρξη δίνονται καθαρές οδηγίες ως προς τη χρήση του zoom και πραγματοποιούνται βοηθητικά μαθήματα σχετικά με την έρευνα διαδικτυακά και τη χρήση βοηθητικών προγραμμάτων.

φωτογραφίες από εργασίες μαθητών μας Ισμήνη Κ. και Αγγελική Β. από το δια ζώσης και από το online σεμινάριο

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η αισθητική του καταστήματος, αλλά και ο τρόπος προβολής προϊόντων μέσα σε αυτόν, έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια εφόσον οι εικόνες του πραγματικού και του ψηφιακού κόσμου μας επηρεάζουν πλέον ισοδύναμα, ως προς τις επιλογές μας. Επιπλέον η κατανόηση της σχέσης κοινωνίας και αισθητικής γίνεται ακόμη πιο σημαντική σε μια εποχή η οποία κρίνεται ασταθής ως προς την ψυχολογία του πελάτη, τις ανάγκες και τα πρότυπά του.  Πολλοί θεώρησαν ότι μετά από το lockdown, και τη συνήθειά μας να αγοράζουμε διαδικτυακά, η φυσική παρουσία των πελατών στο κατάστημα και η ανάγκη προβολής προϊόντων μέσα σε αυτό, θα μειωθεί.

 

Μπορεί η online αγορά να έχει κερδίσει ένα μεγάλο ποσοστό αγορών, η ανάγκη όμως για σωστή προβολή των προϊόντων μέσα στο κατάστημα αλλά και διαδικτυακά έχει συνολικά ενισχυθεί, με τα social media να είναι σε συνεχή διάλογο με τη φυσική προβολή των προϊόντων. Επιπλέον ο χώρος του καταστήματος, δεν αποτελεί πλέον μια αποθήκη προϊόντων προς πώληση, αλλά μια εμπειρία όπου ο πελάτης συνδέεται συναισθηματικά.

Ο ρόλος πλέον του Visual Merchandiser δεν στηρίζεται μόνο σε πρακτικές και λειτουργικές γνώσεις, αλλά στη προσαρμογή του έργου του στις σύγχρονες τάσεις styling και οπτικής επικοινωνίας, στη μόδα, όπως και στα νέα πρότυπα της αγοράς.

φωτογραφίες από εργασίες μαθητών μας Νατάσα Κ. και Σοφία Σκ. από το online σεμινάριο

φωτογραφίες από εργασίες μαθητών μας Νατάσα Κ. και Σοφία Σκ. από το online σεμινάριο

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Το σεμινάριο αυτό πραγματοποιείται μέσα από εξ αποστάσεως (online και σε ζωντανό χρόνο) παρακολούθηση, μέσω της πλατφόρμας zoom. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου πραγματοποιούνται ασκήσεις, οι οποίες συζητιούνται και διορθώνονται μέσα στο μάθημα. Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, υπάρχει η δυνατότητα επιπλέον παρακολούθησης του σεμιναρίου Visual Merchandising Workshop, όπου ο μαθητής συμμετέχει σε ένα πρακτικό σεμινάριο σχεδιασμού και στησίματος βιτρίνας σε κλ 1/1. Επίσης το σεμινάριο αυτό, μπορεί να συνδυαστεί με το σεμινάριο Visual Identity.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Το σεμινάριο χωρίζεται σε 3 κύριες ενότητες, διευρύνοντας τις γνώσεις του στο visual merchandising και styling.

ΕΝΟΤΗΤΑ Α. Visual Merchandising, Εμπορικός χώρος και μέθοδοι προβολής προϊόντων και υπηρεσιών, ΕΝΟΤΗΤΑ Β. Space Planning – Οργάνωση & Διακόσμηση Καταστήματος ΕΝΟΤΗΤΑ Γ. Window Display Styling (Interior & Fashion) - Styling Βιτρίνας 2024/25.

εργασίες από τους μαθητές μας Αθανασία Π., Στέλλα Μ. και Διονύση Χ.

ΕΝΟΤΗΤΑ Α

Στην Ενότητα αυτή προσφέρεται ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο γνώσεων ως προς τις τεχνικές προβολής προϊόντων και τις μεθόδους σύνθεσης σε χώρο του καταστήματος αλλά και σύνθεσης για μια διαδικτυακή προβολή, εξετάζοντας ‘ποιος είναι ο πελάτης του σήμερα’ και ‘πως επικοινωνώ μαζί του οπτικά’. Eξετάζουμε εκτός από τους κανόνες σύνθεσης και προώθησης, τους κανόνες χρωματολογίας και τις τάσεις στυλστικών συνδυασμών (για το 2024/25) όπως και τη σχέση χώρου με τα 3-διάστα αντικείμενα, τη γραφιστική και τα σκηνικά στοιχεία (προπς). Ο κάθε μαθητής αναπτύσει τις δικές του μεθόδους ‘εφήμερης σύνθεσης’ και ανακαλύπτει πως με απλά υλικά μπορεί να δώσει πρωτότυπες και σωστές λύσεις αναδεικνύοντας την αισθητική ενός  προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, αλλά και την ταυτότητα ενός brand. Γίνονται ασκήσεις πάνω στις τεχνικές προβολής, moodboards χρωματικών συνδυασμών και στυλιστικών συνδυασμών.

φωτογραφίες από εργασία της μαθήτριας μας Αγγελικής Β. από το online σεμινάριο

ΕΝΟΤΗΤΑ Β

Space Planning – Οργάνωση & Διακόσμηση Καταστήματος: Στην Ενότητα αυτή δίνεται έμφαση στις μεθόδους ομαδοποίησης των προϊόντων μέσα στο χώρο αλλά και στους τρόπους ανάδειξης της γκάμας προϊόντων και των εμπορικών μηνυμάτων μέσα σε αυτόν. Αναλύεται ο χώρος ως μια συναισθηματική εμπειρία, όπου η αρχιτεκτονική του χώρου, η επίπλωση, η σήμανση και ο τρόπος παρουσίασης των προϊόντων στο σύνολο τους παίζουν καθοριστικό ρόλο. Μαθαίνουμε μεθοδολογίες ομαδοποίησης προϊόντων και διαμόρφωσης του εμπορικού πλάνου (layout - floor plan) μέσα από γωνιές προβολής και σημεία εστίασης (focal points). Γίνονται ασκήσεις ομαδοποίησης προϊόντων, πλάνου χώρου, (κύριων υπηρεσιών και λειτουργιών), planograms και προτάσεων εσωτερικών σημείων προβολής. Ο μαθητής μαθαίνει να δουλεύει με πλάνο σε κλίμακα και να δημιουργεί ζώνες προϊοντικών συνόλων.

φωτογραφίες από εργασίες μαθητών μας Στέλλα Μ., Μαρία Σ. και Ελισάβετ Β. από το online σεμινάριο

ΕΝΟΤΗΤΑ Γ

Window Display Styling (Interior & Fashion) - Styling Βιτρίνας 2024/25: Το σύγχρονο σκηνικό μόδας, στη βιτρίνα, στο εσωτερικό του καταστήματος ή μέσα από μια προβολή στα social media, έχει κάθε εποχή και για κάθε μαγαζί (ή brand) μια διαφορετική ιστορία να πει. Η ενότητα αυτή συνδέει το κομμάτι της μόδας με τις τάσεις πρόγνωσης χρωματικών και στυλιστικών συνδυασμών για το 2024/25, σύμφωνα με αναγνωρισμένους οίκους πρόγνωσης αλλά και με νέες εφαρμογές και προτάσεις στη βιτρίνα, τα showrooms, τα media και τα social media. Ανακαλύπτει τη σχέση της μόδας, στους τομείς Interior & Fashion, με παλαιότερα στυλ αλλά και με νέες δραστηριότητες, συνήθειες και αντιλήψεις ζωής (lifestyles). Επίσης εξετάζει τη σχέση της μόδας με το forecasting και την πρόγνωση των τάσεων μόδας για τις σεζόν Spring/Summer και Autumn/Winter, βλέποντας επίσης τον ρόλο των art/concept directors, των fashion & interior stylists και των fashion & interior photographers.

(φωτογραφίες από εργασίες μαθητών μας)

φωτογραφίες από εργασία moodboard της μαθήτριας μας Σοφίας Κ.

ΥΛΗ Η ύλη δίνεται ηλεκτρονικά. Οι μαθητές επίσης λαμβάνουν τα αρχεία των εργασιών τους.

ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Εκτός από τα μαθήματα ύλης, γίνονται επιπλέον βοηθητικά μαθήματα (προαιρετικά και συνήθως Σάββατα πρωί) σε σχέση με την διαδικτυακή έρευνα εικόνων, τις μεθόδους δημιουργίας moodboard και τη δημιουργία συνθέσεων, χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος.

LIVE ONLINE ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ

Το σεμινάριο αυτό πραγματοποιείται μέσα από εξ αποστάσεως (online και σε ζωντανό χρόνο) παρακολούθηση, μέσα από την πλατφόρμα zoom. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου πραγματοποιούνται ασκήσεις, οι οποίες συζητιούνται και διορθώνονται μέσα στο μάθημα. Ο μαθητής πρέπει να διαθέτει τρόπο σύνδεσης (κατά προτίμηση υπολογιστή) με κάμερα και μικρόφωνο. Τα μαθήματα γίνονται σε ζωντανό χρόνο και η παρουσία του κάθε μαθητή είναι υποχρεωτική, στη μεγαλύτερη διάρκεια με την κάμερα ανοιχτή.

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Δίνεται Βεβαίωση παρακολούθησης του εργαστηρίου από συντονιστή και εισηγητή των προγραμμάτων που ανήκει στο Μητρώο εκπαιδευτών επαγγελματικής εκπαίδευσης – ΕΟΠΠΕΠ, με εξειδίκευση στον τομέα της Διακόσμησης.

(Τα προγράμματα μας είναι τα πρωτότυπα και διεξάγονται για 17η χρονιά στο χώρο μας. Για το λόγο αυτό θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή σας σε πιθανές αντιγραφές, που συχνά διαπιστώνουμε).

φωτογραφίες από εργασίες των μαθητριών μας Σοφία Σκ και Νατάσα Κ. από το online σεμινάριο

VISUAL MERCHANDISING WORKSHOP

(3 ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ)

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

Έναρξη: Τετάρτη 11 Ιουνίου και για 3 Τετάρτες 11/6, 18/6, και 25/6,  Ώρα: 6.15 - 9.00μμ

ΔΙΔΑΚΤΡΑ

Τα δίδακτρα αφορούν 2 διαφορετικούς τρόπους τιμολόγησης. ΙΔΙΩΤΕΣ στους οποίους εκδίδεται απόδειξη και ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ (από σχετικό με το σεμινάριο τομέα) στους οποίους εκδίδεται τιμολόγιο. Ύστερα από μια προκαταβολή μετά την εγγραφή και λίγο πριν το ξεκίνημα των μαθημάτων, η εξόφληση των διδάκτρων γίνεται πριν την ολοκλήρωση του δεύτερου μαθήματος (μέσω e-banking/ κατάθεσης).

ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΩΝ: 135 Eυρώ. ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΙΔΙΩΤΩΝ: 110 Eυρώ (παλιοί μαθητές μας, φοιτητές/άνεργοι και για 1+ εγγραφές στο ίδιο σεμινάριο).

ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ: 110 Eυρώ. ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ: 90 Eυρώ. (παλιοί μαθητές μας και για 1+ εγγραφές στο ίδιο σεμινάριο).

Μπορείτε να συμπληρώσετε την αίτηση ενδιαφέροντος, πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, με περισσότερες πληροφορίες:

ΑΙΤΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Περιγραφή: Το σύντομο αυτό σεμινάριο πραγματοποιείται στο εργαστήριο του IN-Design στο Χαλάνδρι και βασίζεται σε 3 συναντήσεις όπου γίνονται εφαρμογές βιτρίνας για προϊόντα Interior (Οικιακού Εξοπλισμού) ή Fashion (Ρούχα, αξεσουάρ, κλπ.) με το στήσιμο βιτρίνας σε κλ. 1/1. Βασιζόμαστε σε ένα προσχέδιο ιδεών και στην έρευνα των προϊόντων, γραφιστικών και προπς που μπορούν να συνθέσουν το σχέδιο της βιτρίνας. Ο κάθε μαθητής μπορεί να υλοποιήσει 1-2 συνθέσεις βιτρίνας, οι οποίες στο τέλος φωτογραφίζονται. 

ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ – ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σύντομο αυτό σεμινάριο απευθύνεται σε μαθητές με προηγούμενη γνώση ή εμπειρία πάνω στην πώληση ή στο visual merchandising και σε επαγγελματίες και φοιτητές από τους τομείς του design, της αρχιτεκτονικής και της διακόσμησης, του interior styling/visual merchandising, όπως και από τους τομείς του εμπορίου επίπλων και ειδών διακόσμησης.

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ

-         Παραδείγματα Σύγχρονων εφαρμογών Βιτρίνας

-         Τρόποι έρευνας στοιχείων για τη βιτρίνα (προϊόντα, προπς, γραφιστική, εξοπλισμός).

-         Προσχέδιο Βιτρίνας

-         Προετοιμασία στησίματος βιτρίνας

-         Δυνατότητα δημιουργίας μιας μεγάλης και μιας μικρής σύνθεσης σε κλ. 1/1.

- Φωτογράφιση της σύνθεσης.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ

Το συγκεκριμένο σεμινάριο, λόγω πραγματοποίησης του στο χώρο του εργαστηρίου, έχει περιορισμένη διαθεσιμότητα. Ο κάθε μαθητής προτείνεται να έχει μαζί του υπολογιστή ή tablet (με τα προγράμματα Powerpoint ή Photoshop), δείγματα υλικών, όπως και κάποια υλικά για το προσχέδιο της πρότασης του. Το εργαστήριο διαθέτει κούκλες βιτρίνας για το στήσιμο.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Μέρος του προγράμματος αποτελεί επίσκεψη σε βιτρίνες καταστημάτων.

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Δίνεται Βεβαίωση παρακολούθησης του εργαστηρίου από συντονιστή και εισηγητή των προγραμμάτων που ανήκει στο Μητρώο εκπαιδευτών επαγγελματικής εκπαίδευσης – ΕΟΠΠΕΠ, με εξειδίκευση στον τομέα της Διακόσμησης.

(Τα προγράμματα μας είναι τα πρωτότυπα και διεξάγονται για 17η χρονιά στο χώρο μας. Για το λόγο αυτό θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή σας σε πιθανές αντιγραφές, που συχνά διαπιστώνουμε).

φωτογραφίες από εργασία της μαθήτριας μας Στέλλας Μ. από το μικτό σεμινάριο